Tiësto обяви издаването на своя дългоочакван нов албум „Drive“, който пристига в петък, 21 април. Албумът, който включва вече издадени сингли, е върховно постижение, отбелязващо последния период от кариерата му.
„Drive” е представен с премиерата на новия сингъл и първа песен – „All Nighter“, наличен вече във всички дигитални платформи и стрийминг услуги. Официалното (музикално/лирик) видео вече се стриймва в YouTube. Tiësto е подготвил ексклузивна визуализация за предварителното слушане на своя албум, което ще се проведе в Лос Анджелис на 22 март. Това ще бъде първото по рода си 3D изживяване!
„Drive“ демонстрира елегантния и чувствен звук, който се превърна в подписа на Tiësto. Албумът включва и такива многомилионни стрийминг хитове в световен мащаб като ”The Business”, “Don’t Be Shy“ с Керъл Джи, “The Motto“ с Ейва Макс, “Hot In It“ к Charli XCX” и “10:35″ с Тейт Макрей, които заедно имат комбинация от 3,5 милиарда стриймвания.
Визуалният компонент на албума отдава почит на дългогодишният му интерес към състезанията във Формула 1, като това изкуство е вдъхновено от Monaco Grand Prix през 2004 г., където диамант на стойност 430 000 долара, прикрепен към предната част на състезателна кола, изчезна завинаги – история, която задава тона на албума изтънчен блясък и интрига.
Концептуалният албум симулира епична нощ навън, със сигурност преживяване, което Tiësto разбира по-добре от повечето. Това нощно пътешествие започва с „All Nighter“, призив за действие за предстоящото лудо парти. След това Ейва Макс насърчава слушателите да „пуснат няколко банкноти и да изсипят няколко бутилки шампанско“ на „The Motto“, преди вечерта да превключи на пълна скорост и часовника да удари „10:35“. Тогава е време да излезете на дансинга и да се захванете с „The Business“.
Всеки ден музикалният портал © Меломан.бг събира на едно място горещите музикални новини – звездни рожденици, нови сингли и предстоящи концерти, игри със страхотни награди и класации, които подреждате вие.