Tiësto официално издаде дългоочаквания си албум „Drive“ – коронното постижение, което отбелязва най-новия период от кариерата на артиста. „Drive“ е първият концептуален албум на Tiësto след „Kaleidoscope“ от 2009 г., това е визуален компонент, който отдава почит на дългогодишната му страст към състезанията във Формула 1.
Обложката е вдъхновена от “Monaco Grand Prix” 2004 г., където диамант на стойност 430 000 долара, прикрепен към предната част на състезателна кола, изчезна завинаги – история, която задава изтънчения, бляскав и интригуващ тон на албума.
Освен това заедно с албума излиза и официалният DJ микс на албума.
„Толкова се вълувам, че този проект излезе на бял свят!“, каза Tiësto . „Този албум е нещо, на което всеки може да се наслаждава на дансинга, във фитнеса, докато кара колата си, навсякъде и винаги, когато търси невероятен звук и енергия. Беше невероятно да видя как всички харесаха поредицата от сингли и беше страхотно да създам албума.”
„Drive“ демонстрира елегантния и секси звук, който се е превърнал в запазена марка на Tiësto. Водещият сингъл – „The Business“ (двойно плтинен), вече е събрал над 1,7 милиарда стриймвания в цял свят. Албумът съдържа още много хитове.
Наречен така заради постоянното развитие на творческото призвание на Tiësto и физическото движение, което работата му продължава да стимулира, албумът включва и мултимилионните, стриймвани в цял свят хит сингли „Don’t Be Shy“ с Керъл Джи (златен сертификат), „The Motto“ с Ейва Макс (платинен), “Hot In It“ с Charli XCX, “10:35” с Тейт Макрей (наближаващ златен статус на продажби) и “All Nighter”, които заедно имат над 4,4 милиарда глобални стрийма.
Новото музикално видео към „All Nighter“ следва поредица от видеоклипове към издадени по-рано парчета, които заедно са събрали 775 милиона гледания.
Всеки ден музикалният портал © Меломан.бг събира на едно място горещите музикални новини – звездни рожденици, нови сингли и предстоящи концерти, игри със страхотни награди и класации, които подреждате вие.